Zaufanie klienta to podstawa

Zaufanie klienta do autoserwisu to podstawa. Bez zaufania nie ma owocnej współpracy. Jako autoserwis mamy do czynienia z różnymi naprawami, różnym rozłożeniem kosztów. Chcielibyśmy, aby nasz klient zawsze do nas wracał.
Cieszą nas pozytywne opinie, zarówno te, wystawiane nam przez naszych klientów w internecie, gdzie nas polecają, ale też te, gdzie polecają nas bezpośrednio swoim znajomym i rodzinie, bo te wskazówki dotyczące warsztatu są najbardziej cenne.
Klient często ocenia warsztat po jego wyglądzie, dlatego staramy się, aby nasze stanowiska pracy były czyste i zadbane, narzędzia ułożone w odpowiednim porządku i na swoim miejscu. Pierwsze wrażenie trudno zatrzeć, więc lepiej dmuchać na zimne. Nasz serwis samochodowy ma ubezpieczenie OC, dzięki czemu twoje auto jest u nas bezpieczne i nie spotka cię przykra niespodzianka.
Przyjeżdżając na nasz Auto Serwis, masz pewność, że wytłumaczy co dokładnie, na czym będzie polegała naprawa, oczywiście, po wcześniejszej diagnozie. Przedstawimy ci wstępne koszty, ustalimy, jakie części zastosować. Zawsze wiesz, co się z twoim autem u nas dzieje. Jeśli zajdzie potrzeba innych napraw, zadzwonimy, poinformujemy cię o tym, ale decyzja o tym, czy naprawiać, będzie należała do ciebie.
Naszych klientów prosimy też o to, by nie zostawiali w samochodzie rzeczy, które mogą zginąć. Kurtek, płyt. Lepiej dmuchać na zimne, więc jeśli trafia do nas samochód bez zbędnego bagażu, i my czujemy się bezpieczniej.
Zaufanie łatwo zawieść. Dlatego, zanim zostawisz u nas auto, razem je dokładnie obejrzymy. Karoserię, ewentualne uszkodzenia, stan i poziom płynów eksploatacyjnych. Tak, owszem, zajmuje to trochę czasu, ale zapobiega ewentualnym nieporozumieniom.
Podczas odbierania samochodu, pokażemy ci lub oddamy stare części, żebyś wiedział, że na pewno zostałeś potraktowany uczciwie. Możemy, jeśli tylko zechcesz, omówić każdą pozycję ze specyfikacji. Na nowe części otrzymasz gwarancję, więc będziesz mieć pewność, że na pewno masz założone nowe części wybranego przez siebie producenta.
Z mechanikiem, jak z lekarzem. Nie ma tu miejsca na błędy i doszkalanie się w sztuce naprawy. Albo jesteś specjalistą i umiesz daną usterkę naprawić, albo się nie podejmujesz. Staramy się tak podchodzić do klienta. Aby sam cenił nas za uczciwość. Bo bez uczciwości ludzkiej i zawodowej… nie mielibyśmy klientów w Poznaniu. Niby duże miasto, ale wieści, szczególnie te złe, szybko się rozchodzą. Robić sobie czarny PR to tak, jak własne gniazdo kalać. To przecież nasza praca, która nie tylko daje nam chleb, ale też dla naszych mechaników jest pasją, a im trudniejszy przed nimi orzech do zgryzienia, tym bardziej zacierają chłopaki ręce i dyskutują.
Tych dyskusji czasem trzeba posłuchać, siedząc z boku. Często są rzeczowe i merytoryczne, czasem zabawne. Jak w pracy, każdy z chłopaków jest dobry w czym innym i w czym innym może się wykazać. Ale dzięki temu nasz warsztat jest tak bardzo wszechstronny. Nie zamykamy się na nowinki technologiczne, ale klasyką również nie gardzimy, bo okazuje się, że czasem przyczyny awarii najlepszy sprzęt nie znajdzie, a chłopaki na ucho lub oko wyłowią miejsce lub część, która szwankuje. Najlepszy komputer nie zastąpi doświadczenia.
Nasi klienci mogą liczyć na porady. Nie zostawiamy ich samych z problemem. Nawet jeśli nie mamy czasu, to dla klienta czas zawsze musi się znaleźć. Dzięki temu nasz warsztat tętni życiem, a o tym, że jesteśmy polecani i cenieni wśród kierowców świadczy fakt, że mamy wieczne kolejki, i w mniej krytycznych sytuacjach trzeba poczekać, aż zwolni się stanowisko. Ale tez są sytuacje krytyczne, kiedy nie ma czasu na czekanie, wówczas staramy się tak dopasować, by było dobrze dla klienta.